Vem är jag?

Jag är en helt vanlig tjej. Varken jätte snygg eller full. Jag är inte heller så populär men heller inte en tönt. Jga vill beskriva mig själv som mogen och Glad. Mitt liv består av vänner, ovänner, kärlek, hat och sex. Jag har två liv ett vanligt och ett sexliv.  Sexlivet är helt oc´key inte för snuskigt men snuskigt inte för ofts men absolut inte för sällan. Jag tycker att sex är något man behöver. Något som man måste ha för att någon gång få koppla av. Det vill säga att man ska vara nöjd med sin kropp Man ska tro på sig själv i sängen och vara lite ego. Ett sex liv med tankar på annat, eller oroande tankar om att -Jag är ful! De är inget riktigt sex liv. Tro på dig själv var dig själv och älska att ha sex.

Vissa människor är helt komplex fixerade dom kan inte gå en dag utan puch up bh, smink och tajta jeans. Tänk vad dom gömmer sig själva. Liksom tänk vem fan vill ligga med en osäker person som  bara villl vara "perfekt". '


Var dig själv det finns redan så många andra!


Jag har vart med en kompis idag sen vart hos min mormor med familjen och käkat en underbart god middag. Det var viseligen bara potatis köttbullar och ägg. Men gud så gott. Absolut någonting jag gillar. Hela dagen har jag vart utan sex. Vist klarar jag mig en dag utan sex, Liksom jag är inte fixerad. Men inte en hel dag när man är kåt. Jag vaknade nästan kåt. fråga mig inte varför. Det bara var så. Och killen min sov såklart ville inte väcka han för tidigt heller eftersom att han har en lång födelsedag idag. Men nu har jag äntligen fått de jag ville.

Klart var de skönt, som alltid. Men ska jag vara ärlig så har jag svårt att komma. Jag vet inte de är väl normalt. Som tjej menar jag. Önkar att gud hade tänkt lite mer på oss tjejr. Om de nu var han som skapad oss, Men om de nu var han. Så var han väldigt ego. Tycker jag. Jga är inte kristen eller så. Men klart man önskade man kunde komma varje gång.

Ni vet tjejen suger av, killen kommer, men vad får tjejen?

Kommentarer
Postat av: Matildaaaaaaa

SVAR, hm.. tips.. jag hade en blogg som jag tog bort. min pappa lästen den, vilket jag inte ville + att den var tråkig och ingen läste. men den jag har nu är ganska ny och går mycket bättre. jag antar väl att man ska skriva om vad som intreserar en själv 0 andra som läser såklart. jag tex. skriver om min vardag och lite åna tankar som kommer upp i mitt huvud för det mesta (:

2009-06-18 @ 22:36:34
URL: http://midweek.blogg.se/
Postat av: spiderchick

har inte fått så värst mycket pressys alls faktiskt =( fast jag e lika glad för det =)

2009-06-18 @ 22:45:58
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

jo, det blir as kallt när de blåser här också ;o

2009-06-19 @ 00:46:48
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: diana ♥

♥ GLAD MIDSOMMAR SÖTA DU! ♥

Hur ska du fira dagen??

Kram!

2009-06-19 @ 18:55:51
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0